Ilse en Marcel op wereldreis

Welkom op onze Reislog!

Hallo vrienden en familie,

Na een prachtige reis van 5 maanden door Zuid-Amerika in 2007/2008 is het reizigersvirus goed bij ons toegeslagen. Daarom hebben we besloten om nogmaals voor een langere periode op reis te gaan. Ditmaal wat langer....namelijk ruim een jaar. Over een paar maanden begint ons avontuur! Op 16 augustus nemen we het vliegtuig naar Riga.

Met een nieuwe reis werd het ook tijd voor een nieuwe reislog. Op deze site houden we jullie op de hoogte van alle avonturen en ervaringen tijdens onze wereldreis.We zullenhier regelmatig nieuwe verhalen en foto's plaatsen. Op de kaart kun je volgen waar we precies zijn en in ons profiel lees je hoe onze reis er in grote lijnen uitziet.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer we een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site geplaatst hebben? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en we vinden het leuk als jullie een berichtje achterlaten.

Groetjes,

Ilse en Marcel

Hans N

Hallo Ilse en Marcel,
Het is vroeg maar je weet ik probeer alles bij te houden.
Veel plezier en geniet ervan.
En kom beide weer gezond terug.

Jolanda Nederveen-Jongenelis

Hoi Ilse en Marcel,

Mooie site, we gaan jullie zeker volgen, ben nu al benieuwd naar de foto's en verhalen.

een goede reis !

Thea en Ton Boere

Hoi Ilse en Marcel,

Fijn dat wij met jullie foto's en verhalen op de hoogte
blijven.Wij wensen jullie een mooie reis en hopen jullie weer gezond terug te zien.

Claudia - backpackgek.nl

Hoi! Jullie hebben vast en zeker een geweldige reis voor de boeg. We gaan jullie volgen en wie weet komen we elkaar tegen :-).

www.backpackgek.nl

Ilse en Kees

Hoi Ilse en Marcel,

Leuk dat we jullie kunnen volgen! Dat gaan we dan ook zeker doen.

Groetjes Kees en Ilse

Dionne - reishonger.nl

Hoi Ilse en Marcel,

Wij gaan jullie uiteraard maar zeer veel interesse volgen, wat een gave reis!

Groetjes namens de redactie van www.reishonger.nl

Inge

Ik ben aangemeld hoor, laat die mooie reisverhalen maar komen!!!

Rutger van Wesel

Mooi avontuur! Zal jullie zeker gaan volgen (ben bijv. op 16 augustus al in Riga!!)

Rene

Hoi Ilse en Marcel.

Ik wens jullie alvast een heel fijn en avontuur jaar.
ik ga jullie zeker volgen.
Groetjes Rene en Jeroen&Iris. xxx

Hans en Jolanda

Ook wij zullen mee zwaaien hoor.
Maar nog even niet, nu nog even zelf genieten.

Oma Nederveen

ik wens jullie samen een heel fijn jaar toe en zal proberen jullie te blijven volgen groetjes oma nederveeh

ome niek tante joke en de kids

wat fijn dat we je nog gezien hebben we wensen jullie een hele fijne reis toe en we gaan jullie zeker volgen
en ik kijk al uit naar de fotos hoor tot hoors

oma nederveen

hoy ilse van uit breda een hartelijke felicitatie voor je verjaardig ook marcelgefeliciteerd ik kijk al weer uit naar jullie volgende verhaal geniet van deze dag groetjes oma nederveen

oma nederveen

zaterdagmorgen marcel van harte gefeliciteerd ook ilse natuurlijk maak er een gezellige dag van een dikke kus voor jullie beide

opa -oma

Marcel, gefeliciteerd met je verjaardag. En een fijne dag gewenst . een dikke knuffel voor jullie beide. groeten Opa en Oma.

Tiara Tours