Ilse en Marcel op wereldreis

Uitzwaaien

De reis begint dichtbij te komen; nog 12 dagen spullen uitzoeken, tas pakken, afscheid nemen, weervoorspellingen van de eerste bestemmingen in de gaten houden, nadenken over welke slippers er mee gaan.....en dan vetrekken we echt! De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van uitzwaaien en afscheid nemen. Van ons appartement en onze spullen, collega's en het werk, vrienden en de hardloopvereniging.

Vorig weekend zijn de laatste spullen verhuisd naar Marcel z'n ouders en hebben we ons appartement voor ruim een jaar gedag gezegd. Vreemd om uit Rotterdam weg te gaan maar ook heerlijk om even tot rust te komen en ons te laten verwennen in Hotel Bernhardushove***** en Hotel de Vierwindstreken*****, oftewel lekker bij paps en mams.

Voor Marcel zijn er nog vier dagen te werken, het einde is bijna in zicht. Ilse heeft vorige week al afscheid genomen van Het Oogziekenhuis. De collega's trakteerden haar op verkleedpartijen, een mooie act en lieve cadeaus geheel in het teken van onze wereldreis. Zo zijn we nu al voorzien van een paar activiteiten, nachtjes slapen, lekker eten en niet te vergeten een bezoekje aan de Sky Tower in Auckland. Kortom een heel leuk afscheid.

Onze agenda's zitten vol met gezellige afspraken voor (voorlopig) laatste etentjes en drankjes met vrienden en familie. De laatste training bij de hardloopvereniging zit er inmiddels ook op, compleet met een spontane afscheidsreceptie. Benieuwd of we onze hardloopmaatjes volgend jaar nog bij kunnen houden... Misschien ook maar de hardloopschoenen inpakken of wordt de tas dan wel heel erg zwaar?

Tussen het uitzwaaien door regelen we uiteraard nog het een en ander voor onze reis. Alle benodigde visa voor de start van onze reis met de Transmongolië Express zijn in ieder geval binnen. De to do list staat nu nog vol met het regelen en kopen van allerlei kleine en praktische zaken.

Wij gaan nog even door met de voorbereidingen. Op 16 augustus vertrekken we echt, met vlucht BT 0618 (Air Baltic) van 13.15 richting Riga. Willen jullie ons komen uitzwaaien, zijn jullie meer dan welkom om naar Schiphol te komen!

Ilse en Kees

Het begint echt op te schieten nu, spannend!
Wij gaan jullie belevenissen meevolgen via de site.
Ilse, tot morgen in Breda!

claudia - backpackgek.nl

Wauw.. het komt nu écht dichtbij! Geniet van de laatste NL'se dagen en alvast een heeeel goede reis!

Cin & Leon

Heyyy,

Wat leuk jullie eerste echte berichtje!!! We hebben er al zin an om met jullie mee te beleven... Geniet nog even lekker van de familie om je heen.

En wie weet komen we elkaar het komende jaar nog wel ergens tegen ;-)

Veel liefs,
Cin & Leon

Carola

Hi,
Leuk om te lezen en wat spannend dat het bijna zo ver is! Echt gaaf! Ik ga het volgen, alvast veel plezier!
Carola

Christine

Hoi Ilse
Ik ben heel benieuwd naar jullie belevenissen! Bon voyage!
Gr. Christine

Margriet

Ben net thuis uit Mexico, zit hier met een jetlag, maar ik hou het al de hele dag vol :) Zometeen vroeg naar bed.

Ik kijk uit naar vrijdag, gek hoor, maar we maken er nog iets gezelligs van toch! We bellen! En voor Marcel alvast een hele goeie reis gewenst!X

Thea en Ton

Hoi Ilse en Marcel,

Het vertrek komt nu wel heel dichtbij, maar geniet nog
een weekje in jullie 5 sterren hotel.

Gr. Thea en Ton.

maaike

Fijne ilse,

zie opeens dat je over 4 dagen gewoon al vertrekt!
heel erg veel plezier!geniet van alle mooie en bijzondere dingen!

liefs, Maaike

Claudia Wessels

Een hele goeie reis!

Loes Benerink

Wauw, het gaat echt beginnen! Heel veel plezier en leuk dat jullie een site hebben. Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief!

Claudia OZN

Al ver onderweg denk ik zo!!!
Ontzettend veel plezier en geniet ervan.
Ga je volgen via de nieuwsbrief.

Tiara Tours